åh tack ännu en gång.


tack ännu en gång. ni gör mig jätteglad när jag ser att jag har fått så många kommentarer. jag ska updt jättemycket nu under lovet. och som ni vill, en bild på den rosa väskan kommer idag. måste bara försöka ta några fina bilder på den. ni undrade även vart mina sammetsleggings var köpta, jag har köpt de på bikbok. idag ska jag ut och åka pulka med min lillasyster men kameran hänger nog inte med för det är svårt att ta kort när man själv åker i pulkabacken h3h3. vad ska ni själva hitta på idag? ska ni mysa eller ska ni ut? vi hörs senare. puss
btw: skriv gärna vad ni vill se mer av här på bloggen, om ni kanske tex vill ha frågestund tävlingar - förslag i sånna fall osv.

Postat av: Julia Karlsson

hej! detta var första gången jag tittade in på din blogg, men den var jättefin och din design med! Varken för lite eller för mycket saker! ren och fin!

Jag har även en egen blogg, och jag har lite problem med min design, har en kompis som bara fått göra mig en header tills att jag visste vad jag ville ha. Så nu undrar jag om du skulle vilja fixa min med? Kommentera i min blogg för svar!:) Ha det bra!

2009-12-25 @ 13:12:29
URL: http://juliackarlsson.blogg.se/
Postat av: Jessica LH.

sv - vad är det du behöver hjälp med?

2009-12-25 @ 13:23:11
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle du kunna skriva/ lägga ut en bild på sakerna som du fått?

2009-12-25 @ 13:40:01
Postat av: lovisal

du är snygg du!



gör du bilderna så i photoscape?:)

2009-12-26 @ 10:48:00
URL: http://loovisal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback