ännu en lösning

jag tänkte att eftersom vintern har kommit så fort nu med snö och kyla så kunde det var lite mysigt med en höstbild nu. jag hittade ju en lösning - hur jag skulle få bilder i mina inlägg, jag kom även på en lösning till att få över bilderna till datan, fast bara bilderna från bröllopet. men det funkade inte :/ jag satte in XD minneskortet i min gamla digitalkamera (en olympus det med) och så satte jag i usb kabeln i kameran och i datan, men givetvis är det inget batteri i batteriet som finns i digitalkameran och självklart är den laddaren borta och det är ett laddningsbart batteri. så nu måste jag höra med min käre vän emilia om jag skulle kunna få låna hennes laddare för vi har likadana laddare så jag får väl hoppas på det. men jag ska göra allt för att få in bilderna till datan. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback