bröllop|göteborg

godmorgon. idag blir det bröllop i göteborg. min morbror ska gifta sig och jag ska vara tärna. jag har fått äran att fotografera alla också så det ska blir riktigt kul. jag kommer nog att knäppa ett antal bilder, så mormor har köpt ett nytt minneskort till kameran och just nu kom jag på att jag måste ladda min kamera :o den har nästan inget batteri. sen efteråt åker vi till hotellet, radison sas tror jag att det heter. vi har en svit så vi har 3 rum tror jag det var. "big family" hehe. sen på söndagen får vi se om vi hinner gå en sväng i göteborg. jag har ju lite pengar nu så isåfall ska jag kika in på zara, topshop, monki och h&m om jag nu hinner med det. för de är favoritbutikerna i göteborg enligt mig. vilka är era favoritbutiker i göteborg som är ett måste att besöka? data har de förmodligen inte på rummet så det kommer inte bli någon updt under helgen men då vet ni varför, så vi hörs. puss&hej

Postat av: emilia.

du måste lägga ut en bild när du har din klänning på dej :d<33



hälsa grattis till dom frästen ! :)))

2009-12-19 @ 11:20:37
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt utan uptd...

Ha det bra :)

2009-12-19 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback