det är helt otroligt


|jag får allt ta och bjuda på mig själv nu när jag är så glad|
asså det här är helt otroligt! besöksrekord IGEN. 130 besökare visar mätaren nu. jag sitter och ruskar på huvudet, det kan inte vara sant. haha det här är bara så kul. jag är jätteglad och det är tack vare er och era kommentarer. det är verkligen jättekul. jag har en fråga till er. tycker ni att jag ska börja ta betalt ca 40/50:- för designer? min brorsa har tjatat på mig att jag ska göra det för att han tycker det är coolt. haha. men ni får säga vad ni tycker :) ta betalt eller inte? (tänk på tiden jag lägger ner också)

Postat av: ---

HAHA,aa att ta betalt är faktiskt en bra idé !

Men om du ska göra de,kan du inte börka ta betalat efter du hjälpt mig med min design?

HAHA, :)

2009-12-27 @ 23:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback