god morgon


god morgon! ligger här i mitt rum och tänkte kolla på det senaste avnisttet av andra avenyn. jag kollade på 4 st igår fram till klockan blev 3, då stängde jag ner datorn. så nu ska jag kolla på del 171. jag har sett alla avsnittet, kanske missat något nån gång men ändå, man kan inte bara sluta kolla för det är så bra. tittar ni på andra avenyn? sen tänkte jag ta mig en dusch för att lina kommer hit idag, det ska bli mys. vi får se vad vi ska hitta på. kanske ut och ta lite bilder, vem vet. men jag hör av mig senare. puss

btw: ni ville ha frågestunden, då får ni allt ta och ställa lite mer frågor ;) OCH mer bidrag till headertävlingen - bästa motiveringen till varför just du ska vinna (ni kanske tycker att headerna är töntiga, men ni får gärna en annan om det är så)

Postat av: Anonym

i andra avenyn spelar dem dåligt (:

2009-12-27 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback