SVAR DEL 1

sover du med gosedjur? nej det gör jag inte, jag har faktiskt aldrig sovit med gosedjur vad jag själv kan minnas. vad heter dina bästa vänner? jag har rätt så många snälla och underbara vänner, men de bästa hm. svårt val men jag tror nog att det är (av dem jag umgås med ofta) alva, josefine, iza, alice, julia och clara. hur gör du dina "kruttelutter" eller "bullar" i håret så söta? haha söta? jag tycker själv att de blir jätteful och håller på några gånger innan jag blir nöjd men oftast tar jag tar i allt hår och drar upp det på huvudet och drar en snodd några varv runt allt hår, det är väl det jag gör. hur gör du så fina designer? jag vet inte riktigt hur man ska säga att jag gör, jag kodar om lite i stilmallen och så får det bli som det blir. vem tar dina bilder? jag? haha. men om du tänker på mina outfits bilder så är det självutlösaren som gör jobbet. hur har du lärt dig så mycket om att designa din blogg? jadu, jag har kollat på designadinblogg.se och sen så har jag testat mig fram lite. vart gör du om dina bilder? om du nu gör om dem? jag använder 3 program - photoshop, photoscape och picasa 3. photoshop använder jag till design"grejer" photoscape för effekter och picasa 3 för att beskära bilder. vet du vart modig håller hus under lovet? btw, vrf är du så sööööt gmn? hemma? det är vad hon har sagt till mig, haha. jag vet inte för jag är inte söt. vilken slags klädstil har du? jag tror nog att jag har min egna stil, tar på mig det jag tycker är snyggt och skönt. vilken sport gillar du mest efter cheer? svår fråga. cheerleading är den roligaste sport jag har testat. jag älskar verkligen det. att flyga är ju inte alla som kan, haha. men om jag måste säga en sport så är det nog.... konståkning - jag tränade ju det i 8 år så. när ngn frågar om du vill designa deras blogg säger du ja för att du vill eller för att du inte kan säga nej? jag säger självklart ja för att det är så kul men nu när jag har gjort så många och när det står 6/7 st på kö känner jag nästan att jag måste börja ta betalt, en liten slant kanske ca 40/50 kr för det tar ju på min tid men vi får se. tar du alltid kort med eran 'gamla' nikon? nejnej! jag tar aldrig kort med den. den kameran måste ha en fotorulle så man kan inte föra över några bilder till datan med den. vilka bildredigeringsprogram använder du? photoscape, photoshop och picasa 3. lockar du besökare till din blogg på någotvis eller kommer dom bara eller vad man ska säga? haha, ska jag verkligen avslöja mitt knep här? haha nej men jag vet faktiskt inte, ni borde ju veta det mest eftersom det är ni som läser min blogg. men lite kommentarer på olika bloggar brukar jag ju slänga in. jag tror att jag behöver hjälp. vart når jag dig istället för att snacka mellan kommentarsfältet? jag har faktiskt skrivit min e-mail i menyn nu så adda den så ska jag försöka hjälpa till. (innan senaste inlägg finner ni den)
vilka är dina favoritaffärer? H&M och ginaT här i borås. har du egen kamera, isf vad heter den? jag brukar säga att min system är min egna för det är bara jag i familjen som använder den så vi säger att den är min, det är en OLYMPUS E-410 om jag minns rätt. använder du smink varje dag? om du gör det, vad för smink? nu under lovet orkar jag inte sminka mig men när jag går i skolan har jag det varje dag och det brukar bli att jag öser på med puder snabbt, lite rouge och mascara. hur ofta brukar du shoppa kläder? för ofta tycker jag nog men jag börjar tänka på mina pengar - att jag måste spaaara. hur gjorde du för att få så många läsare? och hur hittade alla hit, gjorde du något speciellt? jag brukar faktisk gå in på olika bloggar och då händer det ju att jag slänger in en och annan kommentar. men bäst vet ni nog själva hur ni hittade hit :) hur har du lärt dig så mycket om hur man fixar bloggen, jag menar design och allt? jag har lärt mig genom att testa mig fram, det är nog det bästa sättet att lära sig på. favoritaffär/affärer? zara, topshop, monki, h&m, ginaT och jolina. favoritbloggar? elinkling hannamw moasteenari loweo finaste plagget du har? jag har många plagg jag tycker är fina och som jag gillar. men just nu är det nog min nya oversize t-shirt från ginaT. kollar du IP-adressen för att se vilka som kommenterar hela tiden? nej det gör jag inte om det inte är så att jag vill se om det är samma person som har bett om hjälp om något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback