nu börjar det:

hej, nu börjar det. ska börja blogga nu - på riktigt! har haft ett ganskaa långt uppehåll känns det som. men bilder kommer tyvärr inte att komma förrän efter julen för att det har hänt något som gör att jag inte kan ladda upp bilder :/ så det är lite sådär ju. men jag LOVAR att jag ska bomba bloggen med bilder i alla inlägg sen när det funkar. så jag hoppas att mina snälla kära läsare följer med hit och börjar kommentera kanske redan nu!? eller vad säger ni? så släng in lite kommentarer om vad ni vill se i min nya blogg och gärna vad ni tycker om den "enkla" designen. puss<3

Postat av: sanna:)

Följer med bloggaren! ahhaaaa

2009-12-19 @ 08:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback