snart blirä käk

hej, hemma från träningen och snart ska jag äta. träningen gick super :) körde rondat flickis någon gång sen körde jag, eline, emilia, helena, jonas och johannes. vi körde tik-tok, 360, "gungan" eller vad heter det? de höll iallafall i mina ben och sen slängde de runt mig ett varv upp till cupie (stavning) sen körde vi också någon grej som jag inte kommer ihåg namnet på. jag stod på marken och hoppade upp och gjorde bakåtvolt så fångade de mina fötter sen. sen körde vi även någon ball out. jag låg som i en boll så slängde de upp mig och då ställde jag mig upp. svårt att förklara men det var i alla fall jättekul. jag slänger in någon bild sen för nu ska jag äta. puss

Postat av: emilia

ja det var jättekul! du är så fuktig gumman <3 haha det heter rewind, sötnos;)<3

2009-12-28 @ 23:23:17
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback