VINNAREN AV HEADERN....


vinnaren av "bästa motivering" tävlingen är. *trumvirvel* duruduruduruduruduruduruduruduruduruduru.... FELICIA :) grattis till dig felica. jag tyckte att du hade den bästa motiveringen. det var bara 5 st som deltog men det räckte bra nog för att välja en vinnare. så felicia, du kan antingen välja en av de headerna som jag hade i inlägget eller så bestämmer du en annan layout som du vill ha. så ta kontakt med mig så fort som möjligt.

tack till alla som var med och ni får vara med i nästa tävling där jag lottar ut en tavla som jag har gjort.

felicias motivering löd:
Heeeej !
Jag tycker att jag ska vinna för att : Hmmm... nu tog det stop :)
Vi tar om det -jag tycker att jag ska vinna för att jag tycker båda headerna var jätte tuffa !
Och så läser jag din blogg VARJE DAG och därför tycker jag att jag förtjänar att vinna :P
Heeheheheh Och självklart så vill jag ju att så många som möjligt ska läsa min blogg och för att folk ska vara intresserade så måste man ju självklart ha en ur snygg blogg!
Puss!
direktlänk till felicias blogg hittar ni HÄR!

Postat av: VINNAREN!!!!!!!!!!!:)))

Va!

:O

Jag är så himla glad nu asså tack så jätte mycket!!!!!

Och jag skulle jätte gärna vela ha en utav dom headerna :)

Men skickar du den till mig eller hur vill du göra? :) Du kan vell adda mig på msn :) [email protected]

Och du har mitt mobil nummer så du kan smsa och säga hur du vill göra :)



Kram från en super glad tjej'!!!!!

2009-12-31 @ 16:38:36
URL: http://alltomfelicia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback