100414

hejsan hoppasan dålig uppdatering! har inte varit hemma under dagen, har varit hos mormor och väntat på mamma där, pluggade till musikprovet vi har imon, jag säger bara - lycka till filippa! kommer säkert få omprov, hehe. men vi får väl hoppas på det bästa!? ska visa er en dagens outfit lite senare också. idag gick dagen rätt så fort, vi var ute och solade på rasten och det ser ut som att jag har fått lite färg i ansiktet faktisk, eller så inbillar jag mig bara det för att jag har varit ute och solat idag. imon blir det träning så dålig uppdatering imon med förmodligen :/ tråkigt. men som sagt, slänger in en outfitbild om en stund så kika in här lite senare. puss&kram till er och solskenet

btw, någon undrade vart klädstället är köpt som står bredvid byrån i mitt rum - fick det av en men hon har köpt det på IKEA

Postat av: annie

filippa kolla in skinz.se det finns hur mycket skydd till iphone som helst!!:D<33

2010-04-14 @ 19:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback