...


|kör på bilderna från modigs mac, hehe. orkar inte hämta kameran|
måste bara påpeka att det ser ut som att mitt hår är jättlångt på bilden (enligt mig) hehe. jag är megatrött och ska snart gå och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. äntligen är det helg och inga träningar så jag kan sova ut imon. mammas kompis är här, hon har åkt uppifrån norrbotten hit ner (längst upp i svergie) imorgon ska jag försöka beställa klänningen från ginaT för jag orkade inte göra det nu ikväll. sen imorgon ska jag till sjömarken under kvällen, får plugga lite under dagen för det är ett MÅSTE! så jag ska inte sätta på datan försen jag är klar med matten och tyskan och musiken. har VG prov nästa vecka -.- aja, nu ska jag inte babbla massa om skolan. vi hörs imorgon, godnatt eller nåt


Postat av: elinofelia

svar: tack, va kul!:)

2010-04-23 @ 22:57:57
URL: http://elinofelia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback