flikarna under headern

måste bara fråga er, ser mina flikar "annorlunda" ut på era datorer/webläsare!? för på vissas så är tydligen kategorin "tävlingar" under alla andra, så det skulle vara snällt om ni kunde svara på denna fråga, dock kommer det kanske inte fixa sig för alla för jag har ju inte allas webläsare utan jag utgår från hur det ser ut på min data, men jag ska försöka lösa detta på något sätt!


Postat av: Anonym

ja, "tävlingar" står under "allmänt" :S

2010-04-24 @ 15:21:18
Postat av: Anonym

Innan gjorde det det men inte längre, du kanske har fixat det nu men ;)

2010-04-24 @ 18:38:19
URL: http://jeennyblomgreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa det står under

2010-04-25 @ 14:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback