hannamw




hur snygg på skala 1-10? 10 jag måste bara säga det att hanna är så fin! och jag älskar hennes snygga stil och hennes kläder och HÅRET!!! hon bor i målsryd, woho haha och vi har gått på samma skola, haha. who cares? aja, det jag ville säga eller fråga va i alla fall om det är någon som vet vart nagellacket finns som hanna har? den blåa/gröna snygga färgen, är det någon som vet vart det går att köpa? jag har ett minne av att jag såg ett liknande på makeupstore igår, men jag har ingen aning!? så kommentera om ni vet!

Postat av: Anonym

HM tror jag att det är:)

2010-04-21 @ 17:21:48
Postat av: justine

JAG VET! H&M :D där vd kassan precis i stan, bara det inte har tagit slut förstås!

2010-04-21 @ 17:29:52
Postat av: amanda-foto mode och vardagsbloggen

sv: typ när du är blandade ljusa och mörka..;)

2010-04-21 @ 17:49:57
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: E L I N

Jag har ett från isadora, "vintage" heter det, och sen finns ett sånt på HM som är lite mer blått, för det jag har är mer mot det gröna hållet ((;

2010-04-21 @ 17:54:38
Postat av: s

finns på H&M och makeupstore. självklart är det billigare på H&M

2010-04-21 @ 19:20:50
URL: http://ssagawl.blogg.se/
Postat av: en som gillar din blogg!

såg dina bilder från make up store då var det en bild på nagllack om jag inte såg fel så var det nog den färgen på nagellacken som var där på bilden:) om du inte har redan sett det hihi:)

2010-04-21 @ 20:08:20
Postat av: Ewezi

Jag tror att det är ett som jag har som kommer från H&M :) Mycket likt i alla fall.

2010-04-21 @ 22:13:20
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback