hur gör man?

det är många som vill att jag ska visa er hur jag gör mina headers, jag gör alla på olika sätt så jag tänkte att ni kan förklara vilken header ni vill ha förklaring på, lägger upp några i detta inlägget också så får ni skriva om det är någon speciell av dessa ni vill ha en förklaring till eller om det är någon annan som jag har haft så får ni hojta till med en liten förklaring som sagt. är det andra grejer ni vill ha förklaring på så hojta till bara!
header 1.

header 2.

header 3.

header 4.

header 5.

header 6.


Postat av: Anonym

Remsan med text på header 2 och "korten" på header 1. :)

2010-04-06 @ 13:25:00
Postat av: lisa

är det inte tilda som har gjort header 2?

2010-04-08 @ 10:51:22
URL: http://ylis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gör du när du tar bort bakgrunden från en bild, liksom klipper ut dig själv? Som i header 3, där är ju bakgrunden vit. Tacksam för svar :)

2010-04-09 @ 00:25:13
Postat av: rebecca

remsan med text på header 2 och korten på header 2

2010-08-16 @ 10:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback