jeansjackan på!



|jeansjacka från h&m. blus från zara. jeans från jc. brillorn från ginaT.|
körde på jeansjackan idag! det var lite kyligt imorse men nu under eftermiddagen var det nästan för varmt och just nu såg jag "årets" första geting här i målsryd, haha.

Postat av: amanda-foto mode och vardagsbloggen

sv: Haha ja, min toutch slutade fungera:o eller ah man kan ju disskutera om jag gjorde sönder den eller om den slutade funka men det skiter vi i;)<3

2010-04-13 @ 15:55:19
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Linnea <3

en fråga bara jag avgudar din blogg men på min blogg så går bilderna åt sidan så här ---> jah och kjagvill ha som dig bilderna eftersom jag vill att det ska vara i mitten och stor bild:D! Hoppas du svarar på frågan!! <33



söt är du också!! :*

2010-04-15 @ 14:29:18
Postat av: Melina

Gud villken söt hund du har:D<3

2010-04-17 @ 09:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback