kuddbehov?


|fin bild jag gjorde med h&m kuddarna, lägg märke till mitt dyrbara söta överkast från betty's|
just nu vill jag ha masa fina kuddar jag har sett, man kan nästan tro att jag är i kuddbehov men så är det faktiskt inte, jag tycker bara att kuddar är så himla fina. hittade en überfin ljusrosa kudde på mio idag, dock för dyr. 390:- för en kudde :/ nja, lite väl dyrt. funderar på att köpa en liknande från h&m home.


Postat av: amanda-foto mode och vardagsbloggen

haha lägg märke till att det står två sånnadär energidrickor på birdet och filippa påstår att hon inte är beroende.... hmm

2010-04-06 @ 22:19:10
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt de klädstället som står jämte din vita byro? as snyggt

2010-04-14 @ 10:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback