min outfit today


|dags att färga håret? ser ut som löshår nertill nästan + att ni borde ignorera mitt stökiga rum|
hade så bråttom imorse för att jag inte skulle behöver ruuuusa till bussen idag så jag slängde på mig massa kläder, slängde av och till slut blev det de kläderna jag började med, haha. kom precis hem och var ute och hämtade posten, det låg ett jättelitet brev i brevlådan och det stod att det var till min pappa och jag började skratta så för jag tyckte det såg så roligt ut när det var så litet (dålig humor?) jag var tvungen att öppna det och i det låg min spegelplast till iphonen! nu gäller det bara att få dit den utan luftbubblor i och med att de inte skickade med någon rengörinstrasa så blir det en utmaning eller vad man säger, haha. snart ska jag äta och plugga lite om jag orkar, sen ikväll blir det hollywood fruarna, woho! veckans höjdpunkt? haha. vi höres imorrn om inte ikväll.

Postat av: cissi

sv: aha va kul, hur är det i borås ?

har aldrig varit där faktist :(

men jag menar, är du svensk?

2010-04-12 @ 20:13:13
URL: http://lillacissis.blogg.se/
Postat av: Sara

Använder du stativ när du tar såna bilder? :)

Och vad har du för ngt?

Kram

2010-04-12 @ 20:59:52
URL: http://typsaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback