modefabriken (?)


ONÖDIGT INLÄGG

ny butik som har öppnat i borås, om jag minns rätt så heter den modefabriken(?) började med att jag och josefine skulle till apple butiken och så ser jag att det har öppnat ett ny butik, jag-åh kolla de har öppnat en ny butik där nu, ska vi gå in? och självklart så går jag och josefine mot butiken, när jag sätter min ena fot innanför dörren och kollar snabbt in i butiken så ser jag bara killkläder och tänker vända och gå (när jag väl har tänk gå in, hehe) så säger en av killarna som jobbar, kom in tjejer - det finns jättefina kläder här uppe, ni kanske inte förstår men det var lite sådär pinsamt!? haha tre killar i 25-30årsåldern som jobbade där och när jag väl ska gå in så vänder jag mig om och tänker gå, haha. det jag skulle få sagt med detta var att de fanns väldigt fina kläder och grymmt tuffa skor där inne, dock väldigt dyyyrt! men fina märken. lite joeljolina stuk över det hela. nu ska jag borsta tänderna och sen går jag och lägger mig, imon är det träning så får se om jag uppdaterar. godnatt


Postat av: sannaaa

jag såg dig i stan;)<3

onödig kommentar menmen hahahaha

2010-04-22 @ 07:20:31
Postat av: Ewezi

Ja det var en grymt nice butik, kul med lite nytt i stan. Synd att priserna var så höga :)

2010-04-22 @ 09:05:32
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: lisaaaaaaaaaaaa

anmäla dig till min veckans blogg tävling?:)

2010-04-22 @ 16:11:17
URL: http://ylis.blogg.se/
Postat av: s

den butiken är faktiskt väldigt söt! skjukt roligt med dj båset i vid kassan iallafall. och sötare omklädningsrum går inte att hitta :)

2010-04-22 @ 16:34:04
URL: http://ssagawl.blogg.se/
Postat av: amanda-foto mode och vardagsbloggen

filippa om man lägger in en bakgrundsbild hur gör man då så att den stannar så man ser den hela tide även fast man bläddrar neråt?:)

2010-04-22 @ 20:56:19
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: OliviaL

dom har ascoola kläder. :)

köpte ett par leggings och en klänning där i veckan.

2010-04-24 @ 11:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback