nightfood?


sitter fastklistrad framför datorn och har tryckt i mig en marabou digestive + några glas saft. mumma! folk smsar mig som dårar, haha. fast det är mest hej vad gör alla? någon vaken? väldigt viktiga sms man får, haha. imorgon ska jag träffa bästa brudarna felicia och emilia. vi ska vara hos felicia i gånghester så det blir säkert lite uppdatering där, sen på kvällen ska vi på tonår. det ska bli kulkul! aldrig varit där faktiskt så första gången för mig, alla säger att det är jättekul. ska till felicia vid 13.00/13.30 så jag hinner uppdatera innan dess. detta blir nog sista inlägget för kvällen så jag säger godnatt redan nu! och är det någon som är intresserad av min väst. maila mig eller kommentera här. GODNATT

Postat av: den braiga brudääään felicia ;)) hahaha <33

Åhh vad sugen man blev på en bit go choklad och ett glas saft!!

Och det kommer bli bäääääst i möörgon!! <3

Btw DU HAR SNYGGAST MOBILEN EVER!!!!



puss puss

2010-04-08 @ 23:17:39
URL: http://alltomfelicia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback