säljer oanvänd väst!

STORLEK: XS PRIS: 99:-
säljes p.g.a känner att jag inte passar i den, den är väldigt fin på andra tycker jag!
säljer min oanvända väst från h&m i storlek XS (se bilden) först till kvarn är det som gäller, 99:- maila mig eller kommentera här på bloggen. helt oanvänd och tror till och med att jag har kvar kvittot, dock har jag klippt bort prislappen, men den kostar 99:- i butiken också så! som sagt OANVÄND!

maila mig på [email protected] / kommentera

btw, den som undrade varför jag säljer den för samma pris som i äffären: jag gör ju det eftersom att jag aldrig har använt den så den är ju som ny, om jag inte hade klippt av prislappen så hade jag ju lämnat tbx den

Postat av: Anonym

Varför tro du att nån vill köpa en väst av dig för samma pris som i affären. Vill du ha den såld får du nog sänka priset en aning.

2010-04-09 @ 18:00:43
Postat av: Anonym

visa en bild på den hur den ser ut på!

2010-04-10 @ 14:08:45
Postat av: Joachimmarlene

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-11-07 @ 10:43:50
URL: http://joachimmarlene.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback