snö?

|bild på klänningen|
idag när man sitter i skolan och pluggar så hör jag någon ropa, det snöar! lite panik? man vill ju har vår och sommar och värme och sol nu! inte mera snö! men vädret blev ju lite finare under dagen när jag och josefine strosade runt nere på stan. kollade efter baseball jackan på ginaT och provade även den, ska nog inte köpa den för den var lite lång i armarna, kan visa er en bild från mobilen när jag kommer hem (sitter hos mormor och mamma kommer runt 5/6) hittade en jättesööt blus/klänning på gina men den fanns inte kvar i 34 :/ synd, får kolla i knalle för den skulle vara så snygg till bruna ben i sommar. jag slänger in någon mobiloutfitbild senare när jag är hemma, see yaa!

btw, jättekul att så många är med och tävlar i veckans blogg! tror nog att jag kommer få välja ut 5 finalister, hehe


Postat av: J O H A N N A

snö (N)

2010-04-21 @ 17:02:11
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback