veckans blogg (månadens kanske?)


LOVISA är månadens blogg! hon fick 16 röster av 46 ni hittar hennes blogg längst ner i min meny!
kanske inte är någon ideé att kalla detta för veckans blogg i och med att lovisa kommer finnas i min meny i en månad, kanske ska jag kalla det för månadens blogg. jaja, månadens blogg är som ni kanske har märkt på bilden, lovisa! det var många som gillade hennes blogg. det var riktigt nära mellan ettan & tvåan, det skillde *stavning* 3 ynka röster. så under hela maj månad kommer ni att kunna klicka er in på lovisas blogg, från min blogg helt enkelt alltså.

andra plats: elinofelia
tredje plats: pauline åberg
fjärde plats: emilia evelina
femte plats: ewezi


Postat av: lovisa

å, vad glad jag blir!

tack ni som röstade<3

2010-05-01 @ 10:36:58
URL: http://loovisal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback