webcam bild


har varit på träning nu och storhandlat på maxi med mammi. träningen gick jättebra! vi fick våra nya ändringar i programmet och jag tror det kommer blir super förutom att min handstående nerrullning suger! jag slår ihjäl mig varje gång jag gör det. sen har vi ändrat vår libsekvens - den är ascool! jaja, jag körde partner stunt idag (jag och en kille/tjej bygger själva) och det var jättekul. det var jobbigare i benen än vad jag trodde. sen körde jag på miniairtracken men det gick inge vidare bra direkt! imon blir det till att plugga plugga och plugga mer för jag har så mycket jag måste göra klart! nu blev det så lång text igen vilket det inte skulle bli, aja. vi hörs ikväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback