ang. loggboken

fick några frågor om vad jag använder loggboken till + att jag har sett många som oxå har fixat sina loggböcker, för mig är loggboken en nyckel till låset i skolan kan man säga, den får man inte glömma eller tappa bort! ska försöka förklara kortfattat, på kunskap jobbar vi väldigt individuellt och skriver våra egna scheman varje morgon och sätter upp mål för hur långt upp vi vill komma i ämnena och hur mycket vi måste jobba per vecka osv. och allt detta står i våra loggböcker och våra scheman skriver vi varje dag i loggböckerna, så vi har inga "fasta" scheman som alla andra skolor utan vi skriver själva vad vi ska jobba med varje dag, hoppas ni förstår hur jag menar :D och tack till alla ni som gillar min loggboksframsida, gillar att vissa har fått inspiration och gjort likadant på era loggböcker/kalendrar

Postat av: Emelie

Fan vad fin blogg!!du e så söt gumman!!!:-D<333

2010-08-27 @ 16:29:13
URL: http://emser.blogg.se/
Postat av: karin

får du på en montisari skola? (eller hur det nu stavas)

2010-09-02 @ 16:36:10
Postat av: F I L I P P A

karin: nope det finns en montisori skola här i borås men jag går på en friskola som heter kunskapsskolan :D

2010-09-02 @ 20:12:10
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback