svar del 1

hur kan man vara så fin? haha tack vad söt du är! :)
var starbucks gott? haha :) vill diiit! jaaa!
Vad tycker du var dåligt med STS? svårt att förklara för alla som inte var med på resan men två saker som jag tyckte var dåligt och vissa andra var att de hade så dålig koll på allting (dock låg det mesta på ledarna...) och sen så ljög sts om vissa saker, orkar inte ta upp allting här men ett tips från mig är att åka med EF
Har du sånna hunter med reflexer där bak på stövlarna?:D yesbox, det är barnstorlek
hur dyr var språkresan? :D<3 ca 14000:- + fickpengar, 1500/vecka
har du tips på vart de finns jeans skjortor? jag har inte sett några just nu, det var ju väldigt modernt i våras och då hade nästan alla butiker det, men kolla runt på internet så hittar du säkert
vilket plagg har du använt mest i sommar? oj, svår fråga... tror nog det är mina vita blusar
vad kommer du anväda mest i höst? den stickade tröjan! jag har letat överallt efter den rätta modellen men hittar bara för över 1000-lappen vilket är lite dyrt - men det är bara ett måsta ha plagg för hösten!
vad va de roligaste med språkresan? alla nya kompisar man träffade
var det mycket engelska lektioner? varje dag mån-fre 9.00-12.30 (alla lektioner var på engelska för lärarna var från england)
vart går din drömm resa? NEW YOOORK
vart i borås ligger Zara? det finns inte i borås :(
bästa filmen? allt för min syster & taken
du skrev att det var massa dåligt med STS, vad var det? ;p kolla längre upp
vilken är din favorit kläd-affär? här i borås är det faith, annars gillar jag zara & weekday
mjukglass/kulglass beror på vad jag är sugen på
linne/t-shirt linne helt klart
hund/katt hund, katter är läskiga...
höst/vår vår
thailand/egypten thairiket!
äpple/päron äpple
spanska/franska spanska - franska är för svårt
lång/kort mittemellan
vit/svart vit vit vit
dator/mobil både och
hey, din blogg är grym! Undrar bara om du inte kunde börja med Hiss/Diss listor, skulle vara riktigt kul! + hur gammal är du? :) åh tack! jo det kanske jag kan, vi ser vad som dyker upp här i bloggen. jag är 14
Fin blogg! Hur kom du på att du skulle åka på språkresa? ;) tackar :) helt ärligt kommer jag inte ihåg
vet du vart man kan köpa shorts med hängslen till ?:D nej tyvärr, man kan ju alltid köpa till hängslen och sätta på
vet du vart dt finns nån affär där dom har byxor så hänger dt ner typ hängslen lr va man säjjer från byxornas kant:P
zara har ett par jeans hängslebyxor som är görsnygga (min kompis hade på sig ett par häromdan därifrån) man låter bara överdelen hänga der istället för att "ha på sig den delen"
nått filmtips?;) INTE skräck, helst nån rolig ''tonårsfilm''hmm.. allt för min syster är bra
har du nått låttips?:D inte punk!;P love the way you lie med eminem och rihanna
hur mkt kosatde spräkresan? och vad är en språkresa igentligen?:) som sagt, ca 14000:- + fickpengar (bäst att kolla sts hemsida för det är olika priser beroende på vart man åker) det är en resa man åker på då man läser engelska i skolan med massa nya vänner, gör olika aktiviteter på dagarna, går och shoppar och har discon

Postat av: Linnea Bay

Tänkte bara säga att jag håller helt med.. våra ledare var verkligen helt borta.. Dock så pratade jag med massa elever från EF när vi interjuvade dem och de hade exakt samma problem som oss, att dom inte berättade att så mkt aktiviteter och sånt skulle betalas extra där, tider var dåliga osv...

2010-08-21 @ 17:53:47
URL: http://liinneea.devote.se
Postat av: mariana DG

vad anväder du för kamera :)?

2010-08-22 @ 00:16:30
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback