svar del 2

kan ja få receptet på din mammas cheescake kanske ?;P det ska jag nog kunna orda, slänger in det i ett annat inlägg när jag hinner, påminn mig om jag glömmer av det!
rekomenderar du nån speciel kamera? har inte prövat någon annan än min egna olympus e-410 och nikon d3000, det finns så många bra men det är ju fotografen som gör jobbet och inte kameran som alla tror :)
vart i borås ligger zara? det finns inte i borås :/
vilka sporter har du gått/går i ? oj ehm... tar inte alla här men kan rabbla upp några, fotboll, ballet, ridning, karate, olika danser, konståkning (innan cheeren, gick i 6 (8?) år) och nu CHEERLEADING
vad gillar du för musik? jag vet ärligt talat inte riktigt vad min "musiksmak" heter men jag lyssnar på det vanliga rix fm, hehe
boktips? TILLSAMMANS-böckerna av denise rudberg, läääs dom! och, decembergatans hungriga andar, den är verkligen super även om namnet är random.
vilken är den bästa filmen du har sett? måste nog säga taken & allt för min syster & alla älskar alice
har du nått djur? vi hade hund men han bor hos en annan nu :) han trivs nog bättre på en bondgård (där han bor nu) än i vårt hem där min lillasyster skriker och är galen, haha
vilka sidor är du medlem på ? många många men jag använder mig bara av facebook, blogg.se, bilddagboken & bloggsvar.
vilken/vilka årstider gillar du bäst?:D sommar!
vad är headern på en blogg? texten/bilden/bilderna längst upp på bloggen
hur skaffar man blogg? gå in på www.blogg.se och klicka på skapa blogg och följ instruktionerna, eller om du vill blogga på någon annan domän som tex devote.se
sen när man har blogg.. vart kan man då få BRA hjälp me den, så den blir ''snyggare'' utseendemesigt? antingen av någon bloggare som gör bloggdesigner gratis eller så köper du design av någon eller testar dig fram till en egen design i stilmall och kodmallen
hur många år är du och när fyller du år? jag är 14 och fyller år 16 juli (1996)
vilken/vilka frisörsalonger rekomenderar du ? här i borås - vivåga, barbershop, bond & HBC
nån kamera som du rekomenderar. läs högre upp :)
vilket program använder du när du redigerar bilder? photoshop ibland, picasa 3 och iphoto's egna redigeringar som är väldigt få, använde photoscape innan på min PC
vilken är den bästa filmen du sett? som sagt, taken, alla älskar alice & allt för min syster
hur får man många läsare till sin blogg? länkar på olika sidor och kommentera på andras bloggar är ett bra sätt
vad är starbucks för nått? en "fik-kedja" hehe
lärde du dig mycke på språkresan? :D nja, mycket kan man nog inte säga, vi lärde oss phonetics (de konstiga bokstäverna efter alla ord i ett lexikon, hur man uttalar alla ord i språken)
köpte du mycke grejjor? :D faktiskt inte, 1 par byxor, 3 blusar, 2 koftor & 1 linne - lite småsaker oxå
hur ser dina drömskor ut? ojdå, jag vet faktiskt inte, får klura lite på den frågan
Vilket lag ska du gå i nästa år? :) ska trya för coed :D
tycker du att amanda bergholm är bäst i hela världen?;) låt mig tänka, hmm. nja för jag är ju bäst och amanda (DU!) är efter mig :D
vart i borås ligger faith? på samma gata som åhlenshuset, bredvid jolina & vivåga/DNA
hur gör du så att textfältet och bilderna blir så breda och stora på bloggen och vad har du för tema? :) man ändrar bredden på sin wrapper, har utgått ifrån fashion :)
skulle inte du kunna ha en novell tävling? verkar roligt , och det är ju inte så många bloggare som har det .det är förstås helt upp till dig, men det vore grymt kul. en fråga bara, vilket språk har du som extra språk?:) haha nja, inte riktigt min grej det där tyvärr. jag läser tyska :D

Postat av: Aliceballis

Ååh har du läst tillsammans böckerna? Jag med! Dom är sjukt bra!:D<3

2010-08-24 @ 20:37:50
Postat av: amanda-min stil i ord&bilder

haha va är novell tävling?;)

2010-08-24 @ 22:49:24
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback