träna, äta, sova

nu har jag tränat och även fått reda på vilket lag jag kom i! :) har slängt i mig mat och även lite chips och sett en lite på matchen mellan öhm... elfsborg & ? napoli ??? har 0 koll på fotbollen så... ska sova strax men först upp och torka håret, han inte ta en outfit imorse och eftersom att jag har tränat och duschat så känner jag inte för att slänga på mig kläderna och ta en bild men ni kan föreställa er min outfit: vit blus, svarta jeans, svart kofta, svart halsduk & silver hunter. perfa eller inte eftersom att solen kom fram idag, menmen. vi hörs imorgon JIPPI HELG!!!

Postat av: cassie:)

vilket lag kom du i?:D

2010-08-26 @ 21:59:40
Postat av: Lovisa

Vilket lag kom du in i? :D

2010-08-27 @ 07:21:29
URL: http://lovisis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback