upp vid 7 imon

ska upp vid 7 imorgon för att vara inne i stan vid 8, kan hända att jag tar bussen in istället och då kan jag sova ut till 9. då undrar ni säkert vad jag ska göra inne i stan så tidigt - jo min broder ska vara hos läkarn vid 8 och sen ska jag på utvecklingssamtal vid 11.30 sen ska jag träffa några kompisar i stan och sen ska vi "cheermates" fika tillsammans på viskan innan vi drar vidare mot träning i almås, så vi hörs kanske imorgon bitti eller på kvällen. och JA jag ska försöka uppdatera oftare som ni vill men jag har lite bloggtorka så kom med förslag på vad ni vill se. godnatt

Postat av: Marie

Hejsan, kolla gjärna in min blogg :)

2010-08-18 @ 00:57:39
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Anonym

shoppingen från språkresan:D

2010-08-18 @ 09:07:51
Postat av: emma

dina outfits :)

2010-08-18 @ 21:52:26
URL: http://emmapsofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback