mina blusar

har fått flera frågor vart jag har köpt dessa blusar som jag har i brunt (ph1) gammelrosa (ph2) och även vitt, de två som syns på bild har jag köpt på chelsea i göteborg och den vita har jag köpt på tessie i göteborg, varför inte köpa alla på samma butik när de finns likadan i båda butikerna? jo! chelsea har justerbara band, de blusarna på tessie kan man inte justera banden på utan dom är jättelånga så jag har fått knyta upp mina... så jag skulle köpt på chelsea, samma pris, samma kvalité!
då undrar ni VART LIGGER butikerna? är ingen GPS men jag antar att de flesta vet vart weekday ligger? där finns en liten ingång till grandpasasgen och där inne ligger tessie, chelsea däremot ligger om man går rakt fram mot nordstans håll tror jag (!!!) raka vägen upp tills man ser en röd lysande skylt, predvid pepe jeans tror jag. bättre att fråga dom som går på gatorna som jag gjorde första gången. hoppas ni har fått svar och undrar ni nåt sånt här, fråga i bloggsvar så slipper det bli så mycket text i ett inlägg

Postat av: julia

2010-12-29 @ 21:25:42
Postat av: julia

har dom någon nät sida? :)

2010-12-29 @ 21:26:30
Postat av: F I L I P P A

julia: nepps, man får ta sig ner till göteborg och köpa en där! :D

2010-12-29 @ 22:12:15
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Emma<3

HejHej!

Jag köpte mina sånna linnen på Tessie o banden är super långa verkligen(jobbigt) ^^

Så då är min fråga, vilken adress ligger chelsea på ?? :)

2010-12-29 @ 23:16:27
URL: http://emmadenfiina.blogg.se/
Postat av: Emma<3

Kommentera gärna svaret på min blogg, så blir det enklare :)

2010-12-29 @ 23:17:15
URL: http://emmadenfiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

emma: det gick inte att kommentera på din blogg men det ligger på kungsgatan 65! :)

2010-12-30 @ 17:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback