tillbaka! + 1svar LÄS

jag är tillbaka! ska till göteborg på kalas nu så jag uppdaterar ikväll eller imorgon, nu lever jag igen här på bloggen! :D
btw, har fått över 10 frågor på bloggsvar om jag kan skicka inbjudningar, en gång för alla! jag har inga inbjudningar kvar och nej man får inte mer än 3 stycken så tyvärr kan jag inte bjuda in några av er :(

Postat av: Anonym

i affären jämte claesohlson i knalleland var det en modellbild lr va man ska kalla det, hon såg ut som din lillasyster. är det hon? :)

2010-12-17 @ 19:08:42
Postat av: F I L I P P A

anonym: jag har ingen aning, kanske det kanske - får ta mig en tripp dit och kolla :D

2010-12-18 @ 13:08:12
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Jessa

Det är Jonas som håller på o töntar sig o skickar en massa frågor om bloggsvar!

2010-12-18 @ 14:37:13
Postat av: F I L I P P A

jessa: haha så jobbigt! ska göra så att han inte kan skicka mera :D

2010-12-18 @ 14:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback