tips #1

har undrar jättelänge hur man gör en design o sätter in den på blogg.se!?
ett tips från mig är att koda hela designen direkt i stil och kodmallen om man vill ha en enkel design, själv gör jag det och har inte riktigt lärt mig allt det här med hur man gör designer på photoshop och sätter in, men jag tror att det är väldigt enkelt när man väl förstår! så kanske inte bästa personen att fråga men jag skulle göra min design direkt i stilmall och kodmall!
update: izabell - jo jag vet att man inte gör designen i photoshop men jag tror att man förstår vad jag menar! :D t.ex hur arkiv och kategori texterna osv ska se ut

Postat av: Isabelle

Man gör inte själva designen i Photoshop utan grafiken till (bilderna, enkelt sagt).

2010-12-26 @ 20:00:35
URL: http://www.izabelle.se
Postat av: Anonym

men hur vet man hur alla koderna ska vara då?

2010-12-27 @ 00:00:15
Postat av: FILIPPA

anonym: det får du helt enkelt testa dig fram, det är så man lär sig! :D

2010-12-27 @ 15:18:27
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback