BBN PARTY TONIGHT!!!


tjosan, hinner inte blogga så mycket nu för måste fixa håret och sånt iför kvällen/natten, hehe. vi taggar inför kvällen nu - BBN party om ca 2 timmar. kvällens outfit hinner jag nog inte fota och kameran följer inte med för då är risken stor att den blir snodd! vi får ju hoppas på att det blir kul. vi åker halv åtta hemifrån och hämtar upp emilia. så vi hörs imon för jag har ingen träning och jag säger bara tre ord. ÄNTLIGEN SPORTLOV NU!

kvällen outfit: svarta leggings med dragkedja från h&m. svart blus från faith. jeansjacka från h&m. svarta converse till det!


Postat av: Anonym

vad heter din Rubrik text och under text?

2010-02-12 @ 18:51:57
Postat av: pauline

filippa du kommer svettas sönder! på club nordic hade alla på sig shorts och linnen bara :) alla svettas som grisar när dom dansar, spec när det är många i en sal..hahah. jag hade leggings och ett linne och jag dog av värmeslag :o

2010-02-12 @ 18:57:11
URL: http://paulineaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback