håll tummarna för mig


|bild från tradera på jackan|
håll tummarna för mig nu! 19 timmar kvar av auktionen. alltså den avslutas 15.57 imorgon och därför hämtar mormor mig och så åker jag hem till henne så att jag inte missar det. JAG MÅSTE HA DEN! så är det helt enkelt. jag kommer fan lipa om jag inte får den, jag skulle kunna göra vad som helst för att få den förutom att betala mer än 1100:- för att jag måste betala minst hälften själv. mamma lägger 500:- och sen får jag avgöra hur mycket jag själv vill ge för den. men jag vill ju ha med mig minst 500:- till göteborg så gash, helst inte över 1000 strecket. så håll tummarna imon tillsammans med mig - 15.57 då kommer det att bli update om jag vinner jackan eller om någon annan lycklig tjej (förmodligen) sitter hemma och är jätteglad. så nu håller vi tummarna. PUSS

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

sv: jag tror att de va nature;)<3

2010-02-08 @ 20:30:39
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ass snygg jacka! Lycka till! :)

2010-02-08 @ 20:57:25
Postat av: emilia

jag håller tummarna för dig gumman!<3

2010-02-08 @ 21:59:31
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback