här har ni svaren

vilken utav vårens trender gillar du mest och finns det någon du inte gillar?:-D älskar din blogg btw! jeansskjortan. lager på lager med jeans det är nog det jag gillar bäst, och det militärgröna. det jag känner att jag inte tänker ta på mig är det här färgbomberna och byxdressen. tacktack vf ska inte alex med till kreta? han och pappa åker förmodligen till fjällen och åker skidor istället. hur länge har du bloggat? hmm... tror jag började december 2008. men denna bloggen har jag haft i 3 månader, jag bytte från filippajohannalouise. har du en bra relation till dina föräldrar? jadå. vem är din bästavän? säg endast en! det går inte välja en, men den person jag har känt längst är olivia larsson, sen emilia danielsson. gillar du bäst canon eller nikon?? jag använder mig av olympus kameror. glass / godis? godis frukt/ pannkaka? frukt trummor/snöflingor? haha, snöflingor? blommmor/sol sol! giraff/gaffel? hahaha, gaffel. armband/luftkuddeland? armband, haha roliga frågor. brukar du berätta för din mamma om dina förhållande? jadå, det händer väl att jag berättar om jag tycker någon är söt. Din blogg är jätte bra, varifrån får du din insperation till bloggen? :) tacktack. från bloggar, folk på stan, tidningar, teven. hur brukar du sminka dig till vardags? foundation elr fast puder, löspuder, mascara och ibland lite rouge. hur länge har du bloggat? ca 1,5 år vad har du för kamera? olympus e-410 önske outfitten idag? först och främst värme, avklippta shorts, vit tunn skön t-shirt, converse och brunbrunbruna ben. hur skulle en mysig outfit se ut för dig? jadu, mysig. ett par snygga jeans och en snygg grå cardigan. helst stickad. och raggsockar kanske. hehe. när började du på cheerleading? :) jag vet inte riktigt när men jag tror jag är inne på mitt tredje år om inte fjärde. Vilka klasser ska du tävla i? senior fortsättning och stunt (internationella) vilken är bästa årstiden? SOMMAR har du någon förebild? förebild vet jag väl inte riktigt om jag har, tror inte det. man skulle ju inte tacka nej till att bli stylist som kling. vilken är din favoritfilm? hm... allt för min syster, hehe. Varför började du blogga? jag läste om kenza i en tidning och tyckte att det verkade så kul + att jag såg att sara lund hade börjat (vi gick i samma lag innan) så jag skaffade mig en. vilka bloggar läser du? elinkling, lowe, hannamw, pauline, ellen, sara mfl. hej, jag undrar varför du har samma "design" som sara har? det känns lite wb, du brukar ju komma på egna saker (: har svarat på den frågan och jag har inte härmat henne något med designen. vad har du i bredd där din "inlägstext" är?<3 820px tror jag :) testa dig fram lite. vilken ''kändis bloggare'' eller vad man ska säga tycker du är bäst ? klingan, lowe och hanna är mina favvobloggare. jag ÄLSKAR din stil filippa, vart får du din inpiration från? och vart gör du dina header någonstans? vilka program? tack så mkt. som jag sa innan, tidningar, folk på stan, bloggar. photoshop elements 3.0 & photoscape. är du rik?!?!?? rik&rik kanske vi inte ska kalla det. vi har så det räcker. vilka bloggar läser du?:D kolla längre upp. vem är din absolut bästa vän? du får bara säga en! jag har så många. kan inte välja en. läser du fokis blogg? det händer att jag kollar in hennes bilder då och då. vilka bloggar läser du? kika upp vart gjorde du den där bilden till josefine din kompis? (twilight) www.picjoke.com vardags outfit? jeans, t-shirt & hoodtröja. elr tights och en enkel blus. vilket land skulle du helst vilja resa till? det finns bara ett just nu NEW YORK varför började du blogga? läste om kenza i tidningar och tyckte att det verkade kul så jag startade mig en egen blogg. hur länge har du bloggat? ca 1,5 år om jag minns helt rätt. hur spenderar du en fredagskväll bäst? sovmorgon, kort skoldag, fika med vännerna på stan, kollar in några butiker och köper lite nytt, hem och fixa mig, party med brudarna eller filmkväll, myspys! favrit kläd affär? zara, monki och h&m bästa plagget du har? min vita blus från jolina, elr kanske är det ändå jeansjackan. dom är nog lika bra båda två! Hur länge har du gått i cheerleading? inne på tredje året som sagt om inte fjärde. vilka bloggar läser du? :) fjärde gången, du hittar svar på det lite längre upp. vart köper du dina kläder? det blir oftast h&m och ginaT här i borås. musikstil? urkass på musikstilar men jag lyssnar på det senaste som spelas på rix fm. black eyed peas t ex. vilken skola går du på? kunskapsskolan. kan du måla dina naglar på din högra hand? alltså måla med vänster? haha ja faktiskt! men det brukar inte bli lika bra som på vänster handen. det är ju lite darrigt när man målar med den handen. haha. knalleland eller stan? stan! :) vilken linje skulle du kunna tänka dig att gå när du blir äldre? :) helst stylist/mode linje men mammi säger ju att det är bättre att gå en "bred" linje så kan man utbilda sig till stylist senare. menmen, det är ju ett antal år kvar så vi får väl se. det kommer säkert ske ändringar ;) hur har du gjort så att du har fått ett svart sträck över och under flikarna? lägg in denna koden över där det står border-bottom: osv... border-top: 1px solid black; /*bottom horizontal line that runs beneath tabs*/  jag tror ni förstår va? :) hoppas det. testa er fram. Vad ska du göra i Göteborg? haha, shoppa med kompisarna? :) Varför köpte du en keps? :) för att jag har alltid velat ha en sådann keps och det är alltid bra och ha en.

där har ni svaren till frågorna och hoppas att ni har fått ett bra svar på era frågor. btw, ser att det kommer in lite mer frågor nu i efterhand. ni skulle ställt dom innan ;D haha. men det är lungt. jag svarar på dom i detta inlägget.


Postat av: cajsaaaaa

heej<3

jätte fin blogg.

skulle du kunna desaina min blogg,

skulle bli jättre taksam:)

2010-02-16 @ 20:44:52
URL: http://cajsajonsson
Postat av: cajsaaaaa

föresten heter eelskardigh på bilddagboken.

2010-02-16 @ 20:49:06
URL: http://cajsajonsson.blogg.se/
Postat av: saga

kul svar :)

men nu är jag arg.

du svarade inte på giraff/gaffel? ;)

2010-02-16 @ 21:22:52
URL: http://ssagawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback