i rydboholm

hejhej, han inte updt imorse för jag åkte till mona och farfar vid halv nio. nu är jag här och vi ska äta om en stund. jag, lovisa och mona har varit ute och åkt pulka, eller åkt har vi väl inte gjort. vi gick en promenad och jag drog lovisa i pulkan, hehe. jag updt lite mera ikväll när jag kommer hem för jag tror vi ska göra några ärenden innan vi åker hem sen. så ställ nu några fler frågor till frågestunden så svarar jag ikväll :) ni är uppe i 20 kommentarer och sist så fick jag 29 så minst 9 frågor till ;) hihi. LATERO

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

sv: nopp, mina är köpta ¨på ett annat ställe:D<3

2010-02-16 @ 19:36:41
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback