just nu: tevetime!

just nu blir det tevetime, pappa har fixat så att teven funkar här uppe igen. min lillasyster tryckte på någon grej så att alla kanaler försvann på våran superduperbraigaboxer - oj det blev ett långt ord, haha. men i alla fall, sen ska jag sova för jag vill vara pigg imon när jag vaknar, haha? låter wierd men ja, vi avslutar dagen med en kort sammanfattning: plugget gick bra. jag har ätit en jättesmarrig semla. odd molly jackan blev min till slut. cheerfotona kom och dom var prima skinka. jag ska äta en isglass och kolla på teve nu. sen ska jag sova så jag är pigg imon. det låter väl som en rätt så bra dag. HAPPYFACE GODNATT 

jag tänkte laddat upp en webcam bild så det inte blir så tomt i alla inlägg utan bilder men det funkar inte ;/ det står någon 503 service un....

sätt på tv4+ nu, det är ett jättebra program. om någon liten tjej som tävlar i skönhetstävlingar elr nåt sånt.

 


Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

sv: neeeeeeeeeeeeej för de blev fan misslyckat!!!!!<3

2010-02-09 @ 21:08:01
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Josefine

Klart jag hjälper dig om du hjälper mig med det där fula mellanrummet mellan headern och inläggena :D

2010-02-09 @ 22:02:00
URL: http://josefineisthename.blogg.se/
Postat av: alexandra

rösta på din favorit i veckans blogg!:)

2010-02-10 @ 12:37:56
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback