lite svar till er läsare


grabben med blondt hår och svarta brillor heter isac.

ang. videobloggning är jag lite tveksam, hehe. jag har ingen digitalkamera som fungerar som jag kan använda och min webcamera brusar om jag filmar med den, så vi får väl se och oftast så blir det inte så seriöst, hehe. men vi får se om det dyker upp något videoinlägg. det skulle ju vara lite småkul faktiskt.

rubriktexten heter Felix Titling om jag inte minns fel och min "inläggstext" heter Century Gothic

jag tänkte ställa en fråga till er också, ska jag köra på en frågestund snart, vad tycker ni? det vore kanske kul. har ju inte haft någon på länge. elr ska vi köra på någon tävling. kommentera och tyck till nu! :)

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

sv: google;)<3

2010-02-13 @ 20:59:36
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: hanna

FRÅÅÅÅGESTUND! :D

2010-02-13 @ 21:50:57
Postat av: tilda

tävling:DD

2010-02-13 @ 21:51:32
URL: http://ttildaes.blogg.se/
Postat av: therese :*

frågestund låter kul! :P

2010-02-13 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback