majskovlar


glömde lägga upp denna bilden igår innan träningen, hehe. åt majskolvar innan jag åkte och tränade! mums vad det är gott! LATERO

btw, någon undrade vad h3h3 betyder - jag skriver det ibland istället för hehe ;)

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

h3h3 är fjortis språket(A), så det betyder att filippa är fjortis!!!!!!<3

2010-02-08 @ 13:46:37
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jag har ett problem, när jag ska göra rörliga bilder i photoscape så går allt som det ska, sen när jag ska kolla på dom i datorn efter jag har sparat så rör dom sig, men sen när jag har laddat upp dom på bloggen rör dom sig inte vad gör jag för fel ? snälla HJÄLP!?

2010-02-08 @ 16:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback