snabbinfo om design

jag tänkte ge er lite snabb info vad som gäller design eftersom att jag har fått fixa massa bloggar nu den senaste tiden. och nej jag har inget emot det jag tycker att det är megakul! haha om man nu kan säga så, jaja.

kontakt? [email protected] - dit mailar ni bilder och hur ni vill att headern och bloggen ska se ut. om ni vill snacka "live" så addar ni min msn [email protected] jag vill helst inte ha massa frågor om sånt här via bilddagboken eller via kommentarer. det blir så svårt att komma ihåg vilka bloggar man ska fixa så om ni känner att ni behöver ny design eller hjälp med något. ta kontakt med mig med hjälp av någon av mailadresserna ovan. blogg.filippa används dock som msn adress.
hur ska min design se ut? ni får självklart välja själva osv. men jag hjälper ju till med ideér osv. försöker oftast komma på något eget och lite anorlunda men jag hämtar lite inspiration från olika bloggar hela tiden.
flikar på bloggen? många vill ha flikar på sin blogg och det tar lite tid att göra så det är därför jag brukar säga att jag ska göra dom någon annan dag. sen jag satte in mina flikar har dom blivit populära, men jag säger inte att jag inte vill att någon annan ska ha dom.
priset? G R A T I S. det är bara onödigt att ta betalt har jag kommit på. det är väl självklart att man ska hjälpa någon om dom inte vet hur man gör för att få en snygg design så gratis gratis gratis. det ända jag kräver är att jag får skriva in desing by: http://filippall.blogg.se i menyn.
kopiering av designer? det här är lite lustigt. jag har kikat runt på bloggar och kollat lite, då är det vissa som har kopierat sin design och gett den till en annan och bytt ut vissa saker, ex. design by.... till sitt egna namn. det här gillar jag inte så mycket. för det är ju jag som har "grundat" designen. så istället för att göra så här tycker jag att ni som vill ha en design. va inte rädda för att fråga. jag hjälper till.
när kan du hjälpa mig med designen? jag kommer att hjälpa till med bloggar endast på HELGER. mamma har sagt att jag inte får sitta och fixa massa sånt under veckorna för det tar sån tid för mig och om jag ska göra det på veckorna så tycker hon att jag ska ta betalt 20:- så ni som har lust att betala 20:- och vill få klart er blogg fort - ni får hjälp snabbt annars så fixar jag på helger - fredagar till söndagar :D GRATIS

oj detta blev inte så kort. men haha ja. ni som orkar läsa, tummen upp. nu måste jag ta fram mitt block och börja plugga lite. vi hörs om en stund igen.


Postat av: nellyhedin

schysst att du hjälper till med designer&header och sånt som är för svårt för mig att fatta (?) hehe :)

ska hojta till om jag behöver hjälp :D

2010-02-21 @ 17:20:40
URL: http://nnellyyyy.blogg.se/
Postat av: saga

tummen upp!

2010-02-21 @ 18:15:30
URL: http://ssagawl.blogg.se/
Postat av: annie

filippa jag behöver hjälp:D

msn/mail?<3

2010-02-22 @ 16:17:19
URL: http://anniiemariia.blogg.se/
Postat av: jenny

vad har du för textstil i texten ? :)

fin blogg föresten :)!

2011-07-21 @ 19:31:34
URL: http://jennyorginal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback