at my place


|bild från i höstas|
tjolahopp, NU är jag hemma. har varit en "hektsik" dag. vaknade hos emilia, vi åt frukost, bloggade lite snabbt, jag åkte hem, mamma och jag åkte in till stan till mammas kompis, ner till knalle - köpte lite nytt som jag visar er snart, till maxi, handla, och nu är jag hemma :) som sagt, en hektisk dag och lite updt och jag är hemskt ledsen för det. det är så stressigt nu innan skolan börjar :) men imon ska jag vara hemma och studa och då lär det bli mer uppdatering.

Postat av: Anonym

skicka din msn på bdb, så kan vi prata där, min mejl ;z är (n)

?

2010-01-09 @ 18:55:44
Postat av: Anonym

just det mitt bdb namn är : malinsflikkaa

2010-01-09 @ 18:56:13
Postat av: Felicia

Ni har typ VÄRLDENS FINASTE HUS!!!



Kram felicia

2010-01-09 @ 22:13:56
URL: http://alltomfelicia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback