god morgon god morgon

god morgon! ska träna om ca 1 timme. det ska bli kul som vanligt, lite tråkigt bara att vi har lundby för den hallen gillar jag inte, hehe. jag har glömt att berätta att jag förmodligen har fått en spricka i min svanskota, så jag måste åka och röntga min svanskota en dag, eller ryggen eller vad det nu är man röntgar. jag får hoppas att jag inte har lika ont när det är DM, vilket är om ca 2 månader. men nu måste jag ta och äta så hörs vi efter träningen. LATERO

Postat av: ellika

sv: Tack :D Det är jättelätt, jag använder paint haha! Ta flera kort när du är på olika ställen och klipp ihop i en bild typ. That's it! :)

(skulle bli jääätteglad om du kunde länka ifall du lägger upp det på din blogg (A) )

2010-01-30 @ 11:35:20
URL: http://ellielala.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kan man ladda ner photoscape ?:)

2010-01-30 @ 18:34:00
Postat av: Armanirene

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-01-31 @ 08:41:04
URL: http://armanirene.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback