godmorgon


godmorgon, hinner inte eller rättare sagt får inte blogga nu för mamma :( har suttit vid datan så mycket. så det blir kanske inte så mycket uppdatering under dagen. men jag ska ha minst FYRA inlägg på bloggen idag, h3h3. blir säkert lite uppdatering hos fanny. men jag kan svara på lite frågor eller två frågor som jag har fått.
visst kan jag göra ett videoinlägg, tycker bara att det är svårt att komma på vad man ska säga och jag vill inte sitta och göra fjortisvideoinlägg, haha. ni kan ju kolla på mitt och emilias så länge - det är oseriöst, h3h3.
någon undrar vart min träningsbh/topp är köpt, jag vet inte vilken du menar? är det en vit eller svart som jag har på mig? haha. jag har en vit och en svart träningsbh/topp och dem är från h&m och de är rätt så små strl för jag fick dom av min mamma :) men du kan väl skriva vilket inlägg så svarar jag igen ;)  H E J S V E J S

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggem

sv: hahaha men jag skriver inte samma grej som du gör;)<333

2010-01-07 @ 13:55:49
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer int ihåg vilket inlägg, men tack :)

2010-01-07 @ 17:22:00
Postat av: ee

va fint hår du har !

2010-01-07 @ 20:12:44
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Postat av: alva alsin

jag tog bort bloggen så du behöver inte tänka på mig längre =)

puss

2010-01-07 @ 21:31:45
Postat av: Sara

Hur var det man gjorde med "menyn" under headern? Just nu på min (o på din) kan man ju lixom inte komma ngn stans om man klickar på de.. :/

Tacksam för svar:) hehe

2010-01-08 @ 00:38:01
URL: http://typsaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback