google chrome

google chrome, någon mer än jag som använder den webläsaren!? jag gillar den webläsaren för den är jättesnabb när det gäller att gå in på olika sidor, det dåliga är att jag inte kan ladda upp bilder på min blogg om jag använder mig av den webläsaren så jag brukar oftast vara inne på det vanliga, explorer även om det laddar lite segare, men jag tänkte visa er det tuffa temat som jag har google chrome, det visas bara när jag klickar upp en ny flik, men jag gillar det enorm mycket, skulle vara fräckt om man kunde ha det som bakrund på sin blogg :) nu ska jag kolla johan falk på teven, så ADJÖ

btw, ni kanske ser att jag har fixat lite bilder i menyn, vad tycks? :)


Postat av: izapisa

du vet att jag använder den för på vårat internet kan jag inte svara på kommentarer

2010-01-25 @ 10:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback