hos emilia...

tjosan! är hos emilia nu. vi JAG har ätit massa bullar, h3h3. mums. vi ska snart kolla på film the perfect man det blir lite mys. bion var jätterolig och bra. vi var lite försenade och satt längst in så det var lite pinsamt när man skulle förbi allt. tack för alla kommentarer som jag har fått också, det är vissa som inte gillar min blogg men jag tvingar er inte att läsa den! om ni nu hatar min blogg eller tycker att den suger, läs den inte då ;) men ni borde ju ha läst den för att tycka att den är så dålig. haha. men jag tar inte åt mig så ;) jag har kollat upp eran IP så var inte oroliga, h3h3. bloggar mer imorgon. C I A O
|bild på min pizza av emilia|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback