i dalsjöfors


|foto av min "fadder, gudfar" vad ni nu vill kalla det, kände för en sommarbild nu i kylan|
hejsan, är i dalsjöfors nu. det är rätt så skönt ändå för jag har datan och teven för mig själv. h3h3. jag har fotat lite här. på HUSET. det är enormt stort ska jag säga er. 4 våningar - totalt 600 kvm för er som vill anteckna. jag tror nog att vi inte ska stanna så länge till, kanske någon timma. men jag tror detta får bli sista inlägget för ikväll för när jag kommer hem tror jag nog inte att jag sätter på datorn. jag vet inte varför det bara blev en bild i förra inlägget för jag hade ju gjort en animerad :/ jaja. vi hörs imon<3

btw; ni som kunde kopiera mina bilder, använder ni windows explorer elr har ni en annan webläsare? t.ex om ni har en apple dator?

Postat av: Anonym

hmm det var inte jag som kommenterade men iaf.... man trycker på prt scrn knappen och då kopieras hela sidan och sen klistar man in sidan i paint och sen fixar man lite. det spelar ingen roll vad man har för skydd. det går att göra. :D

2010-01-05 @ 23:12:06
Postat av: Anonym

i ngt annat inlägg så hade du på dig något som såg ut som en träningbh, vart har du köpt den och vad kostade den? (:

2010-01-06 @ 14:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback