i'm happy

jag är jätteglad nu för jag är inte tjock! hahaha. elr lite fett har jag ju faktiskt. men min kompis räknade ut att mitt bmi var 15.1 och det betyder undervikt för att man skulle ha över 16.7 för att inte ha undervikt. så jag tror att det betyder att jag inte är för tjock. hahaha, jag är lite wierd. men jag är också glad för att två av mina kompisar ska kanske byta till min klass och mina kompisars kompis som jag har träffat ska börja i min klass och jag är superglad för det för jag gillar verkligen inte min klass, haha men det jag är mest glad för är era underbara kommentarer :D blir jätteglad när jag läser dem. så bara för det så ska ni få en fråga eller fråga och fråga. skriv era favoritlåtar för jag måste ha något mer att lyssna på än black eyed peas. h3h3. så nu kör vi favvolåtar topp-3. det är bara att sätta igång att kommentera :))

Postat av: Anonym

rise againts-hero of war

in the ghetto- elvis

k'naan-take a minute



du är inte tjock!!! :OO

2010-01-10 @ 20:24:46
Postat av: Emma

stamp on the ground

sen kommer jag inte på någon mer xD

2010-01-10 @ 20:46:26
Postat av: Jovanaa

söt blogg du har :)

2010-01-10 @ 20:50:01
URL: http://phressh.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hur räknar man ut vad man har för bmi ? :D



Lite nyfiken vad jag har för bmi :P

KRam felicia

2010-01-10 @ 22:40:39
URL: http://alltomfelicia.bloggplatsen.se
Postat av: Julia (;

Yesterday - Toni Braxton

Whatcha Say - Jason Derulo

:)

2010-01-11 @ 07:16:10
Postat av: Äääääääämiliuus

haha , din kompis :) johan fors annars ;d<33 höhööh!

2010-01-11 @ 18:05:53
Postat av: ellika

firebomb - rihanna

hard - rihanna

photographs - rihanna

(hela albumet egentligen haha)

get sexy - sugababes

when you were young - the killers

do you remember - jay sean

2010-01-11 @ 18:29:34
URL: http://ellielala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback