lite♥svar

tänkte svara på lite frågor nu :)

vet du en bra sida man kan ladda ner photoshop gratis? faktiskt inte men det finns någon adobe hemsida som man kan bli medlem på och sen ladda ner photoshop, men jag tycker själv inte att man ska göra det även om jag gärna vill göra det själv för om polisen kommer på en kan man få böta en rätt så bra summa pengar så om ni inte vill betala massa - ladda inte ner det, låna av någon som har det istället eller så köper ni en mac data haha, de har photshop instrallerat :)
vad heter låten? låten med black eyed peas heter meet me halfway.
vad för filmer blev det? h3h3 jag och emilia satt vid datan så länge att vi inte orkade kolla på film. vi låg och pratade istället. haha. 

det var väl de frågorna typ, haha. tack för alla fina kommentarer om att ni gillar min blogg, det är verkligen jättekul. jag kanske ska köra en frågestund igen och ha den i MER än 2 dagar, haha. vi får se. och juste, det går inte så bra just nu med vårat mål, att få över 20 kommentarer i ett inlägg, haha. kämpa på nu läsare♥ men statistiken är bra, över 100 läsare varje dag nu :) det är verkligen jättejättejättekul, jag har haft 144 besökare som mest så nu ska det bli 150 :) ska ladda upp ett skojigt inlägg snart. L A T E R O


Postat av: Anonym

ställ frågor till läsarna, då blir vi mer 'pepp' att kommentera :D

2010-01-10 @ 19:56:22
Postat av: filippa

läser din blogg varje dag:D!

2010-01-10 @ 20:55:55
URL: http://filippaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback