nu kommer lite svar


iza, kom hem från usa nu. saknar dig<3
ojojoj säger jag bara. DÅLIG UPPDATERING! förlåt, men jag har inte hunnit idag. har varit hos mormor med lovisa och mamma har suttit vid datan. men nu blir det lite uppdatering. tänkte ge er svar på två frågor.

jag har inte tagit kort med min kamera på konversationen när vi dygnade, jag print screenade eller tog en "ögonblicksbild" som det heter när man gör det med photoscape.

sen var det någon som ville veta om någon kan spara eller kopiera ens bilder, det kan man göra om man inte skaffar högerklicksskydd till sin blogg, det har jag skaffat så om ni testar att högerklicka på en bild på min blogg så märker ni att det inte går och det går även inte att markera ett stycke och sen kopiera det (ctrl+c) men det går alltid att print screena men det hoppas jag att ingen gör, h3h3. men jag tog koden härifrån. designadinblogg bloggen. där hittar du vilken kod som ska in i kodmallen. hoppas att du lyckas.

Postat av: pauline

det går att dra bilden från din blogg till skrivbordet på min data :/

2010-01-05 @ 17:16:46
URL: http://paulineaberg.blogg.se/
Postat av: J

hej!

tack för svaret!

:D

2010-01-05 @ 17:42:49
Postat av: lOUISE

Det måste blivit något fel för det gick att spara genom att högerklicka på bilden. kram!

2010-01-05 @ 18:01:20
URL: http://louisewikander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback