ny header


NY HEADER! visst är den snygg! tycker om den jättemycket, speciellt de tuffa stjärnorna. och nej! det är inte jag som har gjort den. det är min underbart snälla kompis elin som jag dygnade med igår, h3h3. tack så jättemycket elin! den är übersnygg! nu är jag allt skyldig dig en tjänst nån gång. hihi. puss&kram till dig elin och till alla mina läsare som har kommenterat så mycket. det är verkligen jättekul.

btw, såg att det stod snyvinkel och inte synvinkel. ska be elin ändra på det.

Postat av: eliiiiiin;

hahah det är lugnt filippa! kul att du gillade den, hade ju inget att göra (a´<3

2010-01-03 @ 21:38:57
Postat av: Anonym

har elin ngn blogg ?

2010-01-03 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback