puss&kram på det


herregud! jag dör! jag fattar inte detta. jag har haft över 115 besökare i 10 dagar nu. tänk om någon månad. wiho, det här är så kul och det är tack vare er. det är verkligen jättekul. det skulle vara kul om nästan varje person kommenterade på ALLA inlägg för då kanske man hade haft ca 50-100 stycken kommentarer. jaja, nu ska jag inte drömma för mycket. men det här är verkligen jättekul. jag är jätteglad. puss&kram på det.

fick en fråga om elin hade en blogg. och nej det har hon inte. hon hade men tog bort den förra året.

Postat av: Ellie

Hur har du gjort för att få så många besökare då?

Har du anmällt dej till massa hemsidor eller har du bara kommenterat massa andra bloggar ?

jätte fin blogg förresten !

2010-01-04 @ 00:56:43
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback